Cats

cats

Pisici aparținând aceleiași scări de bloc.

14 thoughts on “Cats

  1. Mâțe de cartier! Tăte șmecehre-n priviri! Chiar și piticania, uite cum se uită-n spate ca nu cumva să fie buzunărită ori să nu intre-n zonă vreo mâță din altă bandă!

    • Am avut un terrier pitic, iubesc câinii, doar că pechinezii pe care i-am cunoscut eu până acum n-au dat dovadă de prea multă inteligență. Poate am cunoscut eu pechinezii nepotriviți! :))

  2. Baba de pe palier, unguroaică, îmi tot spune că pechienzul ei îi superdeștept:
    “Hat, Orthur drago, cățel meu tare ocoș la ele! Duce la mine ziar, știe buton la teleocomand’!” 😆

Leave a Reply

