The End of the Line

welcome to the apocalipse (16)

10 thoughts on “The End of the Line

  1. Mi-ai dat poftă să trag zilele următoare ceva poze din astea mai lugubre. Trebe să trag vreun clonț-două de palincă să văd ce locuri găsesc și cum mi-a lua-o razna imaginația.

  2. Asta e. Întodeauna m-au trecut fiorii când am fost la baba din vecini, așa că atunci având aparatul la mine amtras la nimereală o poză către bec poi acasă când am încărcat-o în lap, am văzut ochiul în cârpa agățată:

    Doar am adăugat watermark-ul, în rest e reală.

Leave a Reply

