Despre dvd-uri auto pe car-sound.ro

bass

 

    Am mai zis și cu altă ocazie: nu am autoturism, însă, dacă aș avea, cu siguranță mi l-aș echipa cu tot ce-i trebuie, începând cu o alarmă de mașină așa cum trebuie, dar și cu un dvd auto potrivit pentru dragostea mea de muzică. Cu alte cuvinte, mi-aș dori să-mi pot asculta trupele mele obscure la calitate maximă, fără să mă îngrijorez în legătură cu vreun fâșâit sau vreo redare incorectă a vreunui sunet. Dacă ar fi să aleg, aș alege de la car-sound.ro

    De ce de la ei? Pentru că la ei am de unde alege și pentru că un dvd auto trebuie să aibă anumite carecteristici, așa cum spuneam, dacă vreau să fiu împăcată cu ideea că am am dat banii pe ce trebuie, nu doar pe ceva, de dragul de-a avea un dvd auto. Trebuie să punem preț pe calitate și trebuie să știm că atunci când ne achiziționăm ceva, este pentru multă vreme, nu doar pentru câteva luni.

   Care ar fi alegerea mea? Cu siguranță ceva care să întrunească următoarele date. Iar pentru o idee și mai clară, vă invit să dași click pe linkul de mai sus, cel ce vă va duce direct pe site-ul car-sound.ro

  • Chassis Mounting: Mini
  • Tip display: Black LCD Display
  • On Screen Display Menu
  • Mecanism de citire: DVD
  • Compatibil: DVD, MP3, CD, CDR, CDRW, VCD, SVCD
  • Intrare USB: MINIUSB Front panel
  • Intrare A/V in fata
  • Video RCA Output: 1
  • Audio RCA Output: 2
  • Digital Audio Output
  • Illumination Controls
  • Last Position Memory
  • ESP (Anti Skip Mechanism)
  • 1-bit D/a Convertor
  • 8x Oversampling
  • Telecomanda inclusa
  • Adancime de montaj: 6″, 15cm
  • Dimensions (H x L x W): 2″ x 6.25″ x 6.25″
  • A/V Input: Da
Leave a Reply

